Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M88i38r98o13s61l96a62v 55K52u38l74h69a32v69ý 5599822331

R^ Není možno přijmout Turecko do EU a chtít po něm, aby ctilo evropské hodnoty. Důvod je jasný: islám do Evropy nepatří, je tu zcela cizorodý prvek.

Stačí nám islámské Kosovo, vřed na politice "mírové Evropy".

0/0
8.3.2016 23:23

J54i12ř36í 78Z91a28p47l18e28t96a44l 2360878162964

Turci nikoho neovládají, to jenom Merkelové a spol. se hodí předstírat, že vše závisí na libovůli Turků, protože takový stav jí ve skutečnosti hraje do karet. Kdyby se jí hodil opak, tak s Turkama udělá krátkej proces. Nejblbější na celé situaci je, že stále najdou jedinci, kteří jí to žerou, a dále jedinci, kteří se k té její komedii ochotně připojují, jako třeba jeden nejmenovanej Sobotka.

0/0
8.3.2016 18:17

T49o14m64á43š 16J48e93l56í87n70e52k 5521802828667

Turci nemají na to ovládat nebo diktovat EU, to souhlasím. Eurohlavy se nechaly, možná snad některé záměrně. A nemyslím si, že je Angela neschopná. Naopak, zjevně všehoschopná. Jen nechápu, čeho chce dosáhnout, že jí to stojí za to ponížení a ztrátu renomé. Zatím vše směřuje k rozjebání Německa a celého kontinentu. Ale proč, co z toho?

0/0
9.3.2016 10:24

J31i87ř57í 47Z81a97p40l55e95t20a60l 2930438982284

Vysvětlení se najde víc než dost, těžší je vybrat to správné.

0/0
9.3.2016 12:32

T29o63m31á77š 29J28e15l25í76n84e60k 5541472188487

Mně v jejím případě došla fantazie. Tak dejte prosím nějaké. Ale opravdu vysvětlení, racionální, pokud je to vůbec možné.

0/0
9.3.2016 12:49

J74i66ř34í 61Z75a56p77l50e34t98a18l 2570678332554

1. naivní multikulturalismus

2. napojení na pašeráky a další lidi, kteří jsou schopni migrační krizi přetavit v osobní zisk

3.konspirační teorie o tom, že někdo (např. CIA) na Merkelovou něco má, založená dřívějších zprávách z tisku

4. tendence tvořit dějiny (pravděpodobně mnohem silnější u někoho, kde je bezdětný, jako např. Merkelová či Juncker)

5. velmi přímočará politická logika tvrdohlavě vést rétoriku, která mě dostala ke korytu

6. rozbití národnostně homogenních států a nahrnutí enormního počtu lidí se středověkým způsobem myšlení do Evropy, které umožní dotažení dlouhodobé snahy EU o nastolení komunismu napříč celou Evropou

0/0
9.3.2016 13:38

T54o60m56á69š 51J87e31l12í63n47e26k 5721802628317

Děkuji. Ale to nepovažuji za vysvětlení, natož uspokojivé, i když by něco z toho mohlo být jeho součástí.

1. Sama prohlásila, že multikulti nefunguje. Pro obrat o 540° nevidím důvod, navíc když je zjevně tvrdohlavá až hanba.

2. Ne v jejím případě. Jaký profit chcete nabídnout šéfce Německa a potažmo EU?

3. Nevyvratitelné. Ale to by nejmíň musela žrát děti.

4. Už je tvořila předtím, a vydržela by tam ještě řadu let, neměla konkurenci. Ale budiž, velikášství beru.

5. V jejím případě to byla ekonomika (alespoň myslím), ne péče o Afričančata.

6. Tento hnus smysl dává. Ale změny režimů obvykle dělají ti, co se k moci chtějí dostat, ne ti, co už ji mají.

Je jí 60, bezdětná jak píšete, sice by ještě stihla užít nějaký ten mamon, ale víc než co už může mít těžko. Možná chce Němce smáznout ze světa za nacismus. Nebo Evropany plošně nevím za co, případně kvůli nějaké echt pošahané ideologii (neomarxismus?) A samozřejmě ještě vidět výsledky své práce, to chtějí vždy všichni sociální inženýři, a proto také tlačívají na pilu ad absurdum.

0/0
9.3.2016 14:36

J52i91ř47í 57Z45a93p68l80e33t70a50l 2230968772204

To byl výčet motivací (a velmi pravděpodobně ne úplný) pro všechny, co se tomhle podílejí. Co se týče konktrétně Merkelové, tak s vaší analýzou souhlasím, první dvě možnosti u ní skutečně nepřicházejí v úvahu, nejpravděpodobnější je 4 a 6.

Akorát nemáte pravdu, že ti, co jsou u moci, nemají důvod tu zavádět komunismus. Ten důvod je prostý - být ve funkci (tzn. u peněz a u moci) co nejdéle, nejlépe napořád.

0/0
9.3.2016 15:43

T69o46m90á30š 39J98e97l77í65n59e53k 5631702238587

Jo vy jste to vzal plošně? Potom ano, ale já se nyní už soustředím jen na ni, ona a pár dalších eurohlav je toho hybatelem a zastáncem, všichni ostatní dělají jen křoví a o ničem nerozhodují.

A jako jo, moc a prachy napořád, dobrý. Ale to už měli, jen by se v těch vrcholových eurofunkcích škatulatovali. Komunismus, byť to není úplně přesné ten samý, dávno zaveden. Nepotřebují k tomu pár mega negramotů z Afriky. Angelína měla kancléřství také skoro jisté až do skonání. Naopak ho dala všanc. I tu klatou EU tím ohrožují. Za tím musí být ještě něco víc. Chovají se příliš iracionálně na to, aby to bylo jen tak.

0/0
9.3.2016 16:22

J83i95ř87í 12Z56a26p20l20e87t61a84l 2780328972104

Ano, komunismus dávno zaveden. Jenže bylo otázkou času, kdy si to lidi uvědomí, stejně jako to, že to nefunguje. Zvláště po ekonomické krizi. Kdepak, oni ví, že to musí dotáhnout do konce, a tohle je způsob, který si k tomu zvolili. Je to vhodný způsob i proto, že v dnešní době už by jim klasická cenzura neprošla, tak se musela navázat na takzvanou xenofobii a rasismus.

0/0
9.3.2016 16:43

T74o34m34á52š 76J78e80l60í32n31e53k 5241802968907

Mohlo by být, ale stále se mi to nějak příčí. Spousta těch procesů, politická korektnost a další nesmysly, tu jsou dlouhé roky a nezávisle na současných euroňoumech. Ti jsou nejspíš tedy jejich produkty. Současné eskalování konfliktu, navzdory tomu, že ho třeba sluneční lidé ještě úplně nevnímají, a import války a svrabu do Evropy povede postupně k zavádění všemožných totalit, pokud ji nesežere totalita Islámu. Tam je moc proměnných na to, aby soudný člověk riskoval teplé jisté místečko. Dokonce i kdyby byli kryptomuslimové, tak by své věci prospěli víc, kdyby to nechali pracovat a za sto let tu ten Islám máme.

No asi se na příčinách neshodneme, však to nemusíme vyřešit tady a teď, dočkáme se dalších věcí a uvidíme. Každopádně díky za podnětnou debatu.

0/0
9.3.2016 17:08

J39a96r66o74s86l54a34v 93T30a93c59h36o13v68s54k30y 2742780654830

Reseni je jednoduche.

1. prijmout Turecko do EU a schengenu

2. vystoupit z EU a schengenu - plati pro vsechny staty krome Belgie a Nemecka

3. v pripade zajmu si zalozit novy eurospolek - ovsem na jinem zaklade.

+10/0
8.3.2016 17:16
Foto

P29e38t28r 46Š79i13n45d65e80l12á11ř 8389226955314

A přesně zřejmě o tohle usilovalo NATO. Takřka bez jediného výstřelu získat nadvládu nad Evropou. Jinými slovy - čím slabší Evropa, tím silnější Amerika...

+1/0
8.3.2016 17:03

J86o21s57e21f 55M49i39k13o57v26e52c 5767903768116

Neomarxisté, nebo chcete-li "Nová levice" ovládá svět.

http://www.white-media.info/imigranti_voli_novou_levici.html

0/0
8.3.2016 16:43
Foto

J78a45r25o22m71í10r 78P30e93t83ř18í68k 6224271929318

Je to přesně tak:

Nelegální imigrace muslimů do Evropy se tímto způsobem zlegalizuje.

Představitelé EU se stali lokaji Turků.

+4/0
8.3.2016 16:40

M23o17j46m67í18r 26R66o19d44e88n 6356705295367

Kdo je dnes vlastně EU, Německo a kdo je Německo Merkelová ... . Francie a Hollande je jen loutka, kde je premiér Itálie, Španělska, Nizozemí, Dánska ... .

Vystoupení nám nepomůže, pokud tu bude setrvávat koncept politiky z dob kdy zde bylo nadšení pro jeden svět a to díky rozpadu duálního světa po roce 89.

Zde se začal tvořit dnešek a tím i dnešní generace, jež vyrostly v určitém světovém "klidu" a socialistické kolektivní Evropě.

S nimi politici a feminizace politiky, jež vytvořila obludný stav auto náhubku a zadusila vnitřní soutěživost a rozvoj politické osobnosti.

Svět nám dal tuto chvilku, ale dnes už je realita jiná. Máme zde politiky jež vlastně nic samostaného, hodnotového a odpovědného neumí, umí maximálně řídit kolektiv, typ Sobotka, Hollande, Merkellová a dál jako buldozer budují určitou zrůdnou ideologií, jež ničí vlastní odpovědnost, soutěživost a samostatnost.

Máme mladé generace jimž jsme vlastně dali volnou ruku a považujeme je za odpovědné a "zkušené", ale realita je jiná jsou vyrostlé v systému jež jim dává prostor ale žádné povinnosti a umetá jim cestičku.

Je to nezdravé aby mladé generace bez životních krizí a zkušeností diktovaly politiku a chování lidí, nenesou za to žádné důsledky.

Volební právo by mělo být až od 30 let, po určitých životních zkušeností.

+6/0
8.3.2016 16:21

J35a54r87d79a 33C64h22o98v33a30n17e89c 6631365473809

Z EU musíme urychleně vystoupit.

Ať si tam mají Turecko a Ukrajinu, ale my se od nich musíme distancovat.

+8/0
8.3.2016 15:59

S26l84a63v94o38m69í53r 19B91e61n77e15š 6772827740184

Znám jednu písničku, kde se zpívá: "Už je pozdě, Frantíku, můj zlatej milovníku, už je pozdě Frantíku, můj milovníku:"

Vy jste sice Jarda a nikoli Frantík a už vůbec nepřicházelo v úvahu, že byste někdy mohl být můj milovník, nicméně kdybychom si tyhle dvě věci odmyslili, tak bych Vám tahle slova klidně mohl zazpívat.

Už je pozdě!

0/0
8.3.2016 16:14

T11o66m58á63š 80J42e93l37í18n24e82k 5261592288627

Nikdy není pozdě pokusit se napravit předchozí chybu. A vždycky je to lepší, než v ní dál pokračovat.

0/0
9.3.2016 10:19

J40a71r63o71s49l16a34v 97T65a10c78h86o70v85s17k30y 2502550984880

Podle me v EU chybi jeste zastupci Asie (Mongolsko), Afriky (Cad), Ameriky (Belize) a Australie (Vanuatu). Pak to bude teprve ta spravna Evropa.

+1/0
8.3.2016 17:20



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.